vasárnap, október 11, 2015

Te min hatódsz meg?

Én bármin.
Pár hete kolléganőmmel - Anikóval, beszélgettünk a MagneB6-ról és arról, hogy olyan lett a kommunikációja a cégnek, hogy már szinte feledésbe is merült az, hogy a magnéziumra szüksége van az izmainknak, mert sokkal inkább már csak az idegrendszer van kiemelve a reklámokban. Bele beszélik a népbe, hogy idegbetegek, mert stresszesek. A MagneB6 fogyás az egekben, mert megtanulták, hogy a gyerekkel házifeladatot írni csak úgy lehet nyugodtan, ha szedi a MagneB6-ot, mert amúgy az a büdös kölyök felidegesíti. Hülyeség az egész. Szerintem. Arról nem is beszélve, hogy ennyi B6-vitaminra, mint amit beviszel a naponta ajánlott beszedett tablettával, sosem lesz szükséged! :) 


Én borzasztó türelmes ember vagyok bármiről is legyen szó., nem idegesítenek fel a hülyék, nem zavar, ha sorba kell állnom, ami lassan halad. Várok. Hiszen az az ember is a munkáját végzi és nem tudhatom, hogy miért halad lassan a sor. Tehát nem vagyok a Sanofi szerint idegbajos. :)

DE! Mindenen meg tudok hatódni és ez szó szerint értendő. Nézzük csak min: 

Sporteseményeken, amit a tv-ben nézek: ha nyer az általam preferált csapat, akkor azért, ha kikap akkor azért. A futóversenyeken, ha nem futok, hogy milyen jó lenne futni, ha futok, akkor azért, mert nekem szurkolnak. A versenybeszámolók olvasása közben, hogy milyen magasságokat és mélységeket élnek meg egy egy verseny közben. 
Könyveken. Sztoritól függetlenül.
Televíziós műsorokon, ha nyer a versenyző különösen (még jó, hogy alig nézek ilyet). 
Minden reggel rádiót hallgatok (Morning Show) és valami mosógépeket lehetett nyerni pár hete. Persze sírtam rajta, amikor megnyerte egy anyuka, aki kézzel mosott már egy ideje. Úgy örült, hogy nem tudtam nem könnyezve vezetni.
A menekült-téma is rendszeresen könnyeket csal a szemembe.
És sokszor az is, hogy én milyen mázlista vagyok az életemmel és a sorsommal kapcsolatosan. 
...és ezt még a végtelenségig tudnám sorolni. :) 

Szerinted ciki meghatódni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése