vasárnap, szeptember 06, 2015

NN Family Run

Ma (szeptember 8.) két éve, hogy lefutottam életem első félmaratonját. Többnyire mindenféle futó előélet nélkül. Reggelente futogattam 4-8 km-eket és úgy gondoltam, hogyha attól nem halok meg, akkor menni fog a félmaraton is. Rosszul gondoltam, de boldog voltam a végén nagyon, hogy megcsináltam. Persze másnap járni sem tudtam szinte és lemenni a lépcsőn maga volt a pokol, de elmúlt és csak az öröm maradt. 

Viszont két év alatt eljutottam oda, hogy nem jutottam sehova. 
Edina barátnőm rávett, hogy mindenképp fussak vele a múlt szombaton megrendezett NN Family Run eseményen az 5 km-es távon. Nem akartam, mert nem sok kedvem volt találkozni egy halom emberrel és az edzettségem sincsen a csúcsfokán, de gondoltam 5 km az nem a világ vége és lekocogjuk, beszélgetünk, nevetgélünk és majd jó lesz.
Mások 10 és 21 km-t futhattak, 2 illetve 4 körben és mivel a második frissítőponton Sanyosz közölte, hogy vár vissza szurkolni minket, így vissza is mentünk és még 2 órán keresztül buzdítottuk a futókat. 

Nagyon jó volt az egész este összességében. :)

DE!

Izomlázas a lábam. Nem tudom, hogy az idő/táv miatt-e vagy attól, hogy még két órát ugráltunk utána szurkolás címszóval, de meglepő módon a vádlim és a csípőm érzi, hogy izmok tapadnak rá. 


Nagyon sok ismerőssel találkoztam, sokuknak igazán örültem és nagyon sok ismeretlen is odajött hozzám, hogy olvasta korábban a blogom, de eltűntem és jó lenne, ha visszatérnék, mert motiváló voltam számukra és szerettek olvasni. Nem ígérem, hogy így lesz, de talán több bejegyzés születik majd, ha végre visszatérek a futópályára igazán. 

A futottak még kategória résztvevői. 

Ez az 5 km további teljesen alkalmas volt arra, hogy megvilágosodnak WizzAir ügyben, így már át is adtam egy fiatalembernek a nevezésem, mert nem hiányzik 21 km-nyi szenvedés most. Helyette a szurkolást választom/választjuk és talán majd lesz egy olyan futóverseny, amire végre megfelelően fel is készülök/készülünk! :)

2 megjegyzés:

  1. Majd integetek, ha integetsz.... és, ha nem haldoklom éppen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha "haldokolsz", akkor meg kéred, hogy fussak veled és még puszit is kapok. De azért nem kívánom a haldoklásod. :)))

      Törlés